Loving Me E-Shop!

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Loving me is....


Nα αισθάνομαι αξιαγάπητη.
Να μην αισθάνομαι ελλειπής παρά μόνο τέλεια έτσι όπως είμαι.
Να επαινώ , επιδοκιμάζω ενθαρρύνω και να στηρίζω τον εαυτό μου.
Να εστιάζομαι στα προτερήματα μου και να βελτειώνω οτι δεν μου αρέσει.
Να λατρεύω το σώμα μου γνωρίζοντας ότι είναι ο ναός μου .
Να γελώ με τα λάθη μου και να αυτοσαρκάζομαι.
Να εστιαστώ στα θέλω μου και να βρω τρόπο να αγαπήσω όσα πρέπει δεν μπορώ να αποφύγω.
Να ξυπνώ το πρωί και να αισθάνομαι ευγνωμωσύνη που απλά είμαι ζωντανή.και να αντιλαμβάνομαι την αφθονία γύρω μου και οτιδήποτε καλό έχω στη ζωή μου..
Να μην προσπαθώ να αλλάξω τους άλλους γύρω μου παρά μόνο τον εαυτό μου.
Να βάζω τα όρια μου.
Να εκφράζω τα συναισθήματα μου χωρίς να επικρίνω αυτόν στον οποιόν απευθύνομαι.
Να μην έχω αναγκη τους άλλους για να είμαι χαρούμενη παρά μόνο να φροντιζω να βρίσκω τρόπους για να περνώ και μόνη καλά. Ετσι δεν δημιουργώ σχέσεις εξάρτησης.
Να είμαι πιστή στον εαυτό μου και να μην ξεπουλώ τον εαυτό για να αρέσω στους άλλους.
Να ζω τη ζωή μου και όχι την ζωή των αλλων κάνοντας επιλογές που δεν θα βασίζονται στην γνώμη των άλλων.
Να πιστεύω οτι όλα είναι πιθανά και να οραματίζομαι την επιθυμία της καρδίας μου και να την παραδίδω στα χέρια του Θεού.
Να ακούω την καρδιά μου και να ακολουθώ την διαίσθηση μου.
Να προσπαθώ να βρω γιατί μου συμβαίνει κάτι αντί να κατηγορώ ανθρώπους και περιστάσεις.
Να ζω χωρίς ενοχές και ντροπή κατανοώντας ότι είμαι αθώα ότι και αν έχω κάνει γιατί έκανα το καλυτερο που μπορούσα να κάνω την δεδομέμη στιγμή.
Να γνωρίζω ότι μπορώ να τα καταφέρω οτιδήποτε και να μου συμβεί.

Να αισθάνομαι ότι αξίζω ,είμαι ασφαλής και ελεύθερη να κάνω αυτο που θέλω.

Να αγαπώ και να έχω πίστη στον εαυτό μου και να αισθάνομαι ευλογημένη γιατί ότι γίνεται είναι για το ανώτερο καλό μου αρκεί να είμαι πρόθυμη να κοιτάξω βαθιά μέσα μου για να μάθω.
.
Σας αγαπώ και σας σέβομαι γιατί αγαπώ και σέβομαι πρώτα εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου