Loving Me E-Shop!

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Τώρα είμαι έτοιμος!!! Δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες!!!!!!

Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να ζήσεις την δική σου ζωή και όχι την ζωή των άλλων . 
Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να καλοσωρίσεις τον εαυτό σου σε μια ζωή όπου θα ζεις την επιθυμία της καρδιάς σου και να μην ακινητοποιείσαι από τον περιορισμένο σου νου και τον κοινωνικό προγραματισμό .
Πιστεύω ότι , επιτέλους , μπορείς να νιώσεις την επάρκεια σου όπως και την επάρκεια των άλλων και να να σταματήσεις να υποτιμάς τον εαυτό σου όπως και να επικρίνεις τους άλλους

Πιστεύω  ότι  ήρθε η  ώρα να συγχωρέσεις , να ελαφρύνεις την ενέργεια σου , να ακούγεσαι , να ξεχωρίζεις , να λάμπεις και να δίνεις το παράδειγμα και στους άλλους να κάνουν το ίδιο διότι θα θαυμάζουν το κουράγιο σου να είσαι ΕΣΥ.

Πιστεύω ότι είναι η ώρα για εκείνη την μαγική στιγμή να   ζήσεις αυτό που προορίστηκες να ζήσεις και όχι αυτό που προγραμματίστηκες ή συμβιβάστηκες για να ζήσεις.

Πιστεύω σε σένα . Πιστεύω ότι τα πάντα είναι δυνατά και ότι μπορείς ΤΑ ΠΑΝΤΑ αρκεί να το πιστέψεις και να νιώσεις το κύτταρο σου να δονείται με την αξία σου και αγάπη για τον εαυτό σου....
όταν  
Επιλέξεις  να δεις μέσα σου και να  ξεβολευτείς , να δράσεις , να συγχωρήσεις, να απελευθερώσεις, να αναλάβεις την ευθύνη , να νιώσεις  συμπόνια  , να δεις την σπουδαιότητα σου , πιστέψεις  ότι είσαι αρκετά ικανός , να πάρεις   την δύναμη σου πίσω   και να
Επιτρέψεις στον εαυτό σου να γίνει ο δημιουργός μιας ζωής που επιθυμείς!
Ασκηση
Πηγαίνω στον καθρέφτη και λέω. 
Τώρα είναι η στιγμή για αλλαγές στην ζωή μου. Τώρα είμαι έτοιμος/η . Δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες για μένα! Τώρα ξεβολεύομαι και μπαίνω σε δράση.

Επαναλάμβανω  την άσκηση  κατά την διάρκεια της ημέρας   και κάθε μέρα διότι έτσι επαναπρογραμματίζω το υποσυνείδητο  και αφιερώνω 5 λεπτά κάθε μέρα να γράφω τι δεν μου αρέσει στην ζωή μου και πως χρειάζεται να δράσω για να κάνω αλλαγές βήμα- βήμα. 
Γράφω προτάσεις με ό,τι έχω επιλέξει να κάνω για να δημιουργήσω αλλαγές στην ζωή μου.
Επιλέγω να...
Εκφράζω την πρόθεση να ...
Δεσμεύομαι να ....
Νιώθω ασφαλής να....
Επιτρέπω τον εαυτό μου να..
Είμαι έτοιμος/η να...

Σήμερα έχεις την δύναμη να επιλέξεις να είναι η Πρώτη ημέρα της νέας σου ζωής !!!! Πώς επιλέγεις να δράσεις; ΞΕΒΟΛΕΨΟΥ με κάθε τρόπο!!!!!


                               
           



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου